keskiviikko 5. joulukuuta 2012

Luukku 5 (Asioita joita et ehkä tiennyt minusta tai leimusta)

1. En uskaltanut vielä 8vuotta ratsastaneenakaan laukata ilman satulaa...Laukkasin ekan kerran ilman satulaa 9vuotta ratsastaneena Leimulla talvella 2008:D

Photobucket
Nykyisin menen ilman satulaa huonoinakin päivinä:D
 
2.Leimulla on 2varsaa. Grann Julius ja Grann Velipekka molemmat oreja ja ainakin toinen toimii nykyisen ratsuna, toisesta en tiedä:)
 
3.Kun Leimu minulle tuli niin en uskaltanut pitkään aikaan maastoilla sen kanssa ekan maaston jälkeen.
 
4.En uskaltanut pitkään aikaan oman hevosen saaamisen jälkeenkään laukata maastossa, se oli todella pelottavaa..:D
 
5.En ole koskaan ratsastanut pikkuponeilla muutakuin talutusratsastuksessa, aloitin suoraa hepoista.
6.Tiesin jo pienenä (5v) että esteet on mun laji ratsastuksessa.
 
7. Leimu ei päässyt edes 40cm korkeaa estettö vielä 4,5vuotta sitten yli pudottamatta.
 
8.Alaasteella kukaan ei halunnut olla kaverini:D
 
9.Minulla on ollut syömishäiriö..
 
10.Tulen paremmin toimeen itseäni núorempien kaverien kanssa:)
 
11.Minulla on 1biologinen sisko ja 1biologinen veli ja sitten sijaisperheessä veli.
 
12.Olen aina ollut todella nirso.
 
13.Leimun meille tullessa se suitsiminen oli katastrofi:D
 
14.Leimu on ruunattu 7vuotiaana.
 
15.Sirun on ensimmäinen ikioma koirani(mulla oli 1-2vuotiaana koira)
 
16.Pienempänä lenkitin ja koulutin lähiseudun koiria ja sain siitä taskurahaa
 
17.Mulla on vain 3hyvää ystävää joista 2on mun ikäisiä.
 
 
Oliko kiinnostava tietää näitä asioita?

4 kommenttia:

  1. Vau tosi kiva infopaketti :) Kivoja juttuja, piti muuten kysymän missä opit Juulian tuntee? Ja miten kauan ootte tuntenu? Voitko kertoo sun kavereiden etunimen ensimmäiset kirjaimet?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitti.Lassin entinen hoitaja toi Julian tallille ja sitte julia alko käydä tuol.n6kk.:D Ma ja Ka Julia

      Poista
  2. Mä tiesin aika ison osan, mut osa oli uusiakin. :) Oon siis vaan ihan vakilukija, mutten oikeesti tunne sua. :D

    Kivoja postauksia kiva kun tulee niitä nyt näin paljo joulukuussa!!

    Ja hieno homma kun sun ja Donnan yhteistyö on alkanu pelittämään kokoaika paremmin.

    VastaaPoista
  3. Hienoa :) Tosiaan kiva kun tulee postauksia, ontuuko siru muutes vielä :( ?

    VastaaPoista