tiistai 16. huhtikuuta 2013

Hieno esteheppa ja villi rodeoponi

Donnalla hyppäsin tänään ekaa kertaa, se meni paremmin mitä olin ajatellut.Juu kyllä se kuumui:D ja kaahotti..mutta muuten hyvin, mentiin ihan vaan yhtä pystyä/ristikkoa.korkeimmillaan taisi olla joku 55cm:D

Mutta en jaksa kirjoittaa enempää, kuvat kertoo:






kuumui hiuka..






 
Leimulla taas on kevättä rinnassa liikakin...Lensin siltä alas tänään 11kertaa! olen viimeisen 2vuoden aikan tippunut siltä ehkä 5kertaa...
 
Mutta tänään tuli sellaset rodeot että ei ole ennen nähty, selkäpyöreenä veteli kunnon rodeosarjoja, hyvin mä siel pysyin mut silti tipuin noin monta kertaa..ja aina kun tipuin sai heppa lisaaä motivaatiota..lopuksi sitten kyllä lopetti ja sitte lopetettiin ratsastus, pitää olla sinnikäs, kumpa se nyt tosta rauhottuis:D
 
en tippunu

en tippunu

en tippunu

en tippunu

tipuin

tipuin

tipuin

¨
en tippunu
Et aika ylpee oon et suht hyvin pysyin ja ilman satulaa...musta tulee rodeoratsastaja (joo ei)
 
Tulossa on kun jaksan tehdä nii Donnasta videokooste ja Leimusta pukki:D

5 kommenttia:

  1. Upee Donna hienolta näyttää vaikka kuumuki :) ja huh Leimun rodeot jo noista kuvista näki ettet ihan pienestä tipu :D öh eikai sattunu? Aika tuuri ettei käy mitään :S toittavasti rauhottuu pian :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olihan Donna hieno:) En mä joo iha helposti tipu, mut eile lensi kyl MELKOSEN kokoset rodeot.ei sattunu:D nauroin vaa ku tipuin...toivon silti et rauhottuis pian

      Poista
  2. Kuka nää kuvat on ottanut? Musta olisi hienoa jos jaksaisit laittaa siihen perään aina kuka on kuvat napsinut. Hienoja kutenkin :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kuvat on aina ottanu julia ellei toisin mainita, onha se oppinu ku oon vaa pyytäny kuvaa ja harjottelee

      Poista
  3. Löysin sun blogin vasta ni kommailen paljon :D mut toi ei oo kyl läheskää 55cm :D kivat pukit :o

    VastaaPoista