sunnuntai 1. kesäkuuta 2014

Herätyys

Vaikka mulla onkin nyt enemmän kirjotusintoa niin herätys lukijat, kysely sivussa olis kiva jos ees joku vastais:D

Aktiivisuutta teidänkin osalta kun ite oon aktiivisempi:)

Alhaalla edelleen ne luin,pidin,en pitänyt , rastittakaa jotta tiedän tykkättekö ja tiedän lukeeko kukaan:D

Tänään olisi mm.tulossa valmennuspostaus ja jos teitä kiinnostaa niin videopostaus.Mun bloggausinto hiipuu jos teijän aktiivisuus hiipuu:D

Ja sori ei ollu tarkotus saarnata;)

3 kommenttia:

  1. Luen ainakin kaikki postaukset mutta puhelimella noi sivukyselyt ja noi alapainikkeet ei tuu:) ja oon luen melki aina puhelimella:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. okei, no hyvä tietää että edes joitain kiinnostaa mun sepustukset;D

      Poista
    2. Luen kaikki postaukset mutta luen aina puhelimella

      Poista