tiistai 15. heinäkuuta 2014

Valmennus 13.7.

Olin itse siis pitkästä aikaa valmennuksessa.
Menin Riinan kanssa yhtäaikaa Ramonan estevalmennukseen.
Riina meni Donnalla ja mä Leimulla

Alkuun sanoin Ramonalle että mun istunta on varmaan jotain ihan kamalaa kun istun ihan oudosti.
No alkuun ravaltiin ja Leimu ravasi tosi kivasti ja liikkui hyvin eteen ja sitten tehtiin siirtymisiä enemmän istuntaa käyttäen ja vitsit kun tuli oikeen sellanen ahaa elämys jo siinäkin:)

Sitten laukka, alkuun Leimu jumitti mutta kun tarpeeksi pyysin pohkeella eteen niin WOU mikä laukka, en muista milloin Leimu olis viimeks laukannu noin hyvin omalla moottorilla niin että itse vain mukailin laukkaa ja "istuin" kyydissä!:D

Sitten hypittiin ja sujui hyvin siihen nähden etten esim rataa ole onnettomuuden jälkeen kertaakaan hypännyt.


Loppuun sain kommentteja Ramonalta että mun istunta on muuten melko hyvä mutta kantapää saisi pysyä alempana mutta se kuulemma vahvistuu ajanmyötä.Mulla on kuulemma hyvä linja olkapää-kyynärpää-lantio akselilla:)

Ja mulla on ratsastuksellisesti kuulemma perusasiat tosi hyvin hallussa :) Uudelleenkin menen kunhan vaan on rahaa kun ei mikään hirveän halpa ole.

Kuvista kiitos Kaselle.






Ja nyt tän viikon sunnuntainahan Riina menee taas molempien kanssa kisoihin.Leimulal 80cm ja 100cm ja Donnalla 70cm :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti