torstai 21. marraskuuta 2013

kuulumisia

Nyt on sujunu ihan okei, saan varata nyt 3viikkoo vasempaan jalkaan puolpainoo ja sit saan alkaa pikkuhiljaa kävelee täydel painoi:) Oon tässä 6viikon aikana laihtunukki 10kg, ja kunhan pääsen liikkumaan ni pudotan Viel toiset 10 :)
Tallilla en Viel pysty paljoa tekemään mut teen minkä pystyn, eli harjaan vähä,autan hiuka boksien kaa yms.
Kaverien tai vanhempien kaa oon liikkunu ja koitan Nii pal tehdä ku voin et aika kuluis nopeemmin. Oon ollu paljo Julian luona ja Se ollu mun luona ja sit oon,nähy karoo ja marii ku niin on aikaa :) ja toivon et saisin oman,kämpän sit tammikuun alusta..toivotaan.
Mut täs nyt kuulumiset pääpiirteittäin :D

3 kommenttia:

  1. Moi! Tee semonen postaus jossa on tippumis kuvia niin epäonnistumisia ja sit hauskoja kuvia:)
    Plus liityin lukijaksi:)

    VastaaPoista